Facebook Pixel

Ofte Stillede Spørgsmål

  • Har I en fysisk butik?
    Nej, Nouwi er en online webshop. Vi har pt. ingen fysisk butik.

 

  • Hvor kommer jeres produkter fra?
    Alle vores produkter er importeret fra Europa, enkelte fra Tyrkiet. 

 

  • Sender I til udlandet?
    Vi leverer indtil videre kun i Danmark, men skriv til os på salg@nouwi.dk, hvis du ønsker at få sendt en pakke til udlandet med yderligere info. Vi vil derefter tjekke muligheden om at få det tilsendt.

 

  • Får I udsolgte varer på lager igen?
    Det er meget forskelligt om vi får udsolgte varer på lager igen. Dette skyldes at varer ofte udgår hos vores leverandører. Hvis du ønsker at bestille en udsolgt vare, så send os en mail på salg@nouwi.dk om hvilke varer du ønsker, for at vi kan tjekke muligheden.

 

Ordre: 

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse på mail?
    Prøv at tjekke din mails spam mappe. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, om din ordre er registreret eller ej.
    Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes – der foreligger kun en reservation indtil da.

 

  • Kan jeg tracke min ordre?
    Du vil modtage en mail & sms når din ordre bliver sendt, hvor du kan følge pakken via track & trace.

 

Levering:

  • Hvad er leveringstiden?
    Vi leverer normalt indenfor 1-3 hverdage efter din ordreafgivelse, men modtager du ikke pakken inden for følgende dage er du velkommen til at kontakte os.
    Du vil eventuelt få oplyst dit track og trace nummer, hvis du ikke kan finde den.
    Din ordre vil enten blive leveret på valgte adresse eller via pakkeshop.

 

  • Hvilket selskab sender I med?
    Vi sender med GLS.

 

  • Hvad koster fragt?
    Fragtpriser er fra 45kr, der er fri fragt til pakkeshop ved køb af over 799kr.

 

  • Hvad sker der, hvis jeg glemmer at hente min pakke?
    Hvis du ikke henter din pakke indenfor anførte afhentningsfrist, vil pakken blive returneret til os. For at få den tilsendt igen, skal du betale fragtomkostningerne igen.
    Vær venligst opmærksom på, at det er dit ansvar at følge track og trace nummeret og få afhentet pakken, også hvis du ikke har modtaget anvisninger.

 

Returnering:

  • Hvordan returnerer jeg?
  1. Der gives 14 dages returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
  2. Vi skal have modtaget pakken senest 14 dage efter at du har modtaget din ordre.
  3. Returneringsomkostninger skal du selv afholde, dette gælder uanset om du ønsker penge tilbage eller at få byttet dine varer.
  4. Desuden gør vi specielt opmærksom på, at der ikke modtages pakker sendt på efterkrav eller pakker, som ikke sendes med omdeling.
  5. Det er et krav at pakken leveres direkte til vores adresse, dvs. den skal sendes med omdeling.
  6. Vi henter ikke pakken, hvis den ikke bliver leveret til vores adresse, og den vil dermed blive sendt retur til dig.
  7. Derudover er det dit ansvar at pakken er sendt forsvarligt dvs. at du har ansvar for, at den kommer sikkert frem til os.
  8. Vi anbefaler at du gemmer din afsendelseskvittering og track og trace nummer.

 

  • VI TAGER IKKE DIN PAKKE RETUR HVIS:
  1. Varen har været reelt taget i brug.
  2. Varen er blevet beskadiget mens du har haft ansvaret for den.
  3. Returfristen på 14 dage er overskredet.
  4. Varen(e) ikke er pakket forsvarligt ind.
  5. Varen(e) har fået parfume, makeup, været udsat for røglugt.
  6. Hangtags eller mærker er fjernet/beskadiget. 

Forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returnering dækkes IKKE, medmindre der er sket en fejl i forbindelse med din ordre/produkt eller hvis andet er aftalt.

 

Ombytning:

Kan jeg bytte?

Hvis du ønsker at få byttet dine varer skal du sende os en mail til salg@nouwi.dk. Husk at tjekke på webshoppen, at den vare og eventuel størrelse du ønsker at bytte til, er tilgængelig. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på ønsket, om at modtage pengene tilbage eller at få byttet varen til en anden størrelse eller produkt, så vi kan reservere den til dig.

Derudover skal du huske at skrive dit ordrenummer. Print mailen eller skriv de ovenstående informationer på en seddel og vedlæg den i pakken, som sendes retur til os.

Bemærk venligst: Du kan miste din ret til at få tilbagebetalt købsbeløbet hvis:

  1. Varen har været reelt taget i brug.
  2. Varen er blevet beskadiget mens du har haft ansvaret for den.
  3. Returfristen på 14 dage er overskredet.
  4. Varen(e) ikke er pakket forsvarligt ind.
  5. Varen(e) har fået parfume, makeup, været udsat for røglugt.
  6. Hangtags eller mærker er fjernet/beskadiget. 

Du betaler for fragten fra vores adresse til din adresse, eller fra vores adresse til en pakkeshop.


Returnering skal sendes til:


Nouwi
Marie Curies Allé 33
9220 Aalborg Øst

Hvor lang tid går der, inden jeg modtager mine penge?


Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager, dernæst udsteder vi en tilbagebetaling. Du vil modtage beløbet via det betalingskort, som er blevet brugt til købet. Vi behandler din returordre indenfor max 10 hverdage.

Herefter går der som udgangspunkt mellem omkring 2-4 bankdage, inden du ser pengene synlige på din bankkonto. Dette afhænger af hvilken korttype du har anvendt til købet, samt hvilken bank du er kunde hos. 

 

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Læs venligst vores handelsbetingelser eller kontakt vores kundeservice på mail: kontakt@nouwi.dk